Porsche Carrera GT
27. 10. 2007
Modelovou řadu vozů Porsche postihnou v nejbližší době osudové změny. Brzy se má představit cestovní verze „vítěze v Le Mans“ Porsche 911 GT, silný model 980 s motorem 515 kW (700 k). Očekává se také znovuzrození Boxsteru, a konečně v roce 2002 se počítá s premiérou prvního terénního vozu značky Porsche. Jde o vůz Cayenne poháněný 4,5l vidlicovým osmiválcem. Bude se vyrábět v nové automobilce v Lipsku v počtu 20–25 tisíc kusů ročně. Všechny tyto automobily mají být odpovědí na nejrozmarnější požadavky movitých zákazníků. Legendární společnost, jejíž plný název zní Dr. Ing. H. c. F. Porsche AG, také potvrdila, že hodlá i nadále zůstat favoritem v sektoru drahých sportovních modelů. Koncept předvedený v Louvru však není v žádném případě pokusem o vytyčení mantinelů ve vztahu k potenciálním zájemcům. Je to spíše způsob, jak dát světu najevo, že společnost Porsche je dnes tak silná jako nikdy předtím.